Opět postfix - lze odesílat pouze přes SSL

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Duben 2 09:33:08 CEST 2008

Ahoj, potřeboval bych ještě jednou poradit, zjistil jsem, že přes SMTP lze z
venku posílat pouze přes port 465 a zapnutý SSL. Potřeboval bych nastavit,
aby se dalo posílat i přes 25 bez SSL. Samozřejmě autorizace uživatele je
zapnutá. Čumím do toho už přes dvě hodiny a nejsem schopen vykoumat správný
nastavení. Podezření mám na tento řádek: smtpd_sender_restrictions =
permit_sasl_authenticated, permit_mynetworks, ale netuším, jak to správně
nastavit jinak. Předem díky za rady...

PS: Dorazil vám včera tento mail? Já ho nemůžu najít, tak ho posílám ještě
jednou...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death