Opět postfix - lze odesílat pouze přes SSL

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 2 12:04:08 CEST 2008

On Tue, 1 Apr 2008, Tomáš Koželuh wrote:

> Ahoj, potřeboval bych ještě jednou poradit, zjistil jsem, že přes SMTP lze z
> venku posílat pouze přes port 465 a zapnutý SSL. Potřeboval bych nastavit,
> aby se dalo posílat i přes 25 bez SSL. Samozřejmě autorizace uživatele je
> zapnutá. Čumím do toho už přes dvě hodiny a nejsem schopen vykoumat správný
> nastavení. Podezření mám na tento řádek: smtpd_sender_restrictions =
> permit_sasl_authenticated, permit_mynetworks, ale netuším, jak to správně
> nastavit jinak. Předem díky za rady...

Kde postfix posloucha se nastavuje v master.cf , radky inet . Ja tam mam :

smtp      inet  n       -       n       -       -       smtpd
#smtps    inet  n       -       n       -       -       smtpd