RHEL4 firewall

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Středa Duben 2 12:09:21 CEST 2008

Dne 2 Duben 2008, 11:50, Pavel Benisek napsal(a):
> Dobry den,
> narazil jsem na podivne chovani jednoho naseho serveru s RHEL4 kdyz jsem
> chtel
> aplikovat nova pravidla. Pro zkratsi ilustraci jsem nechal aktivni jen
> jedno.
>
> pokud ze zeptam na nastaveni firewallu pomoci service iptables dostanu
> (samozrejmne misto ? jsou cisla):
>
> prod1 ~ # /sbin/service iptables status

ve skriptu /etc/init.d/iptables (je volan tim services) se prochazi
vsechny exitujici tabulky a jejich obsah se vypisuje.

Pouzivane tabulky naleznete v /proc/net/ip_tables_names

> prod1 ~ # /sbin/iptables -L
>
> Zvlastni vec je ze firewall funguje! Netusi nekdo proc mi iptables nehlasi
> zadne rules a presto jsou aktivni a funkcni?

'iptables -L' je totozne s prikazem 'iptables -t filter -L'

Pokud si chcete rucne vypsat i ostatni tabulky, pouzijte prikazy:

iptables -t nat -L
iptables -t mangle -L (tu ovsem ve svem systemu nemate nakonfigurovanou)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...