Joomla -migrace na jiny server

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Duben 2 14:12:26 CEST 2008

DD,
Mam redakcni system Joomla 1.0.13, ktery jsem chtela permigrovat na jiny
server.
Prenesla jsem soubory i databazi, oeditovala nazev serveru v
configuration.php.
Zda se, ze skoro vsechno funguje, jen se mi nezobrazuji zadne clanky.
V administratorskem rozhrani je vidim, muzu editovat, ale ve frontendu
vidim jen
"Tato kategorie je momentálně prázdná", nebo na titulni strance vedle
menu "Nejsou zde žádné položky".

Uz tyden travim neuspesnymi pokusy o napravu, google nepomaha.
Napsala jsem na forum Joomly, tam mi jen poradili, ze jsem asi prenesla
spatne databazi.
Tak jsem databazi zkusila prenest jeste 2x, jednou pomoci mysqldump,
jednou pomoci phpmyadmina, pocet tabulek na zdroji a cili je stejny.
Pro jistotu jsem taky znovu prekopirovala vsechny soubory a znovu
vytvorila uzivatele. Porad je to stejne.

Pak jsem zkusila prenest Joomlu stejnym zpusobem jeste na jiny pocitac,
tam se chova normalne a vsechny clanky vidim.

Nema s takovymto problemem nekdo zkusenost nebo nejaky napad?
Predem moc diky.

--Katerina