Verejen BL

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 3 14:34:54 CEST 2008

On Thursday, April 03, 2008 2:14 PM ,
Petr Kincl <pkincl na synergy.cz> wrote:

> Jak to tedy resite při konfiguraci postovniho serveru? Normalne
> pouzivam
>
> FEATURE(`blacklist_recipients')dnl
> dnl # FEATURE(dnsbl,`relays.ordb.org',`"550 Mail from open relays
> rejected; see http://www.ordb.org"')

pokud byl relays.ord.org zapnuty - tak nekdy na konci 2006 prestal
fungovat a nemel by se pouzivat.
Zaznamenal jsem v posledni dobe nekolik kerio mail serveru, ktere ho
pouzivaly a pak tvrdili, ze kazde IP je na blacklistu...
Vypadalo to jako by se nekdo nastval, ze mu na odstaveny server
relays.ordb.org stale chodi DNS requesty od mail serveru a nastavil
blacklist tak, aby na kazdou zadost odpovedel, ze dotazovane IP je na
cerne listine. Ale pokus pomoci digu to vyvracel...

D. Toman
Fortech s.r.o.