Verejen BL

pamlsek na naxo.net pamlsek na naxo.net
Čtvrtek Duben 3 14:39:23 CEST 2008

> pokud byl relays.ord.org zapnuty - tak nekdy na konci 2006 prestal
> fungovat a nemel by se pouzivat.
> Zaznamenal jsem v posledni dobe nekolik kerio mail serveru, ktere ho
> pouzivaly a pak tvrdili, ze kazde IP je na blacklistu...
> Vypadalo to jako by se nekdo nastval, ze mu na odstaveny server
> relays.ordb.org stale chodi DNS requesty od mail serveru a nastavil
> blacklist tak, aby na kazdou zadost odpovedel, ze dotazovane IP je na
> cerne listine. Ale pokus pomoci digu to vyvracel...

ano, cca pred tydnem jsem zaznamenal ze prestal fungovat mail server na
postfixu... pozdeji se zjistilo, ze to bylo prave kvuli ordb.org

...patrne to od toho roku 2006 bezelo, i kdyz to treba neposkytovalo
relevantni udaje a nyni se tam nekdo nastval a zastavil to a vsichni kteri
to meli na tvrdo nastavene se zacali divit stejne jako ja...  :-)

(pamlsek na naxo.net - systemova adresa, neni urceno k zasilani posty)