vice inet providers

David Michal dmichal na altien.com
Pátek Duben 4 12:01:37 CEST 2008

> Zkuste jeste "ip route flush cache".

Tak jsem zkusil a nepomohlo. Porad to prohlizim a stel si myslim, ze to mam dobre. Zkusim jeste restartovat GW1 jestli neni nekde nejaka jina skryta cache. Problem, ze je to produkcni server, takze mam vzdy jen par minut na pokusy.

Nedelal jste nekdo nejakou konfiguraci pro vice provideru pres vice gateways?
Diky,
David