jak zakazat pristup z IP rozsahu na Apache

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Pátek Duben 4 12:41:42 CEST 2008

On Fri, 04 Apr 2008 02:04:45 +0200, Petr Vileta scripst:
> Mam server (RH7.3), na nem bezi nejake sluzby (smtpd, pop3d...) a ty se

Naprosto nepopírám všechny předchozí rady, jsou samozřejmě správné, ale
jenom bych si dovolil okomentovat, že provozovat veřejně přístupný apache,
php, smtpd, a pop3d na šest let starém nepodporovaném OS mi připadne jako
nevhodné. Pokud je to jenom trochu možné doporučoval bych upgradovat do
nějakého ekivalentu RHELu který je stále ještě podporován (RHEL 2.1 je
poslední který je stále ještě podporován a má apache1). A asi bych začal
uvažovat o přechodu na apache2, protože apache1 už začíná být fakt
archeologie (ale to je jenom můj soukromý názor).

Kromě mnoha dalších důvodů proč přejít na apache2 je to, že na
modernějších platformách by něco takového co Vám probíhalo v počítači mělo
být v zárodku znemožněno SELinuxem.

Hezký den,

Matěj

--
The content of this message is licensed under a Creative Commons
Attribution 3.0 License, Some Rights Reserved.