Ako na mailserver s webmail, server-side filtering ...

Petr Vavra petr na 4www.cz
Sobota Duben 5 15:09:11 CEST 2008

Dobey den,

Pokud uz mate rozjety sieve, tak muzete nasadit squirellmail a k nemu je
modul, ktery ty sieve skripty umi editovat pomerne jednoduchym zpusobem.
(S postfixem, ale je to jedno, resi to vsechno dovecot se sieve pluginem
a pysieved demon).

Petr Vavra