Joomla -migrace na jiny server

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Duben 8 15:21:41 CEST 2008

DD,
Stale se snazim premigrovat system Joomla! z jednoho serveru na druhy,
oba SuSE SLES 10.
Na prvnim funguje, na druhem serveru se nezobrazuje vlozeny content -
clanky. V backendu vidim vsechny
clanky, ale ve frontendu se mi zadny nezobrazi.
Zda se mi, ze problem musi byt nekde hloubeji v systemu, neni to spatny
postup migrace, protoze
kdyz jsem joomlu premigrovala na svuj pc, fungovala normalne.

Zkusila jsem na tom serveru, na kterem mi  nefungovala,
preinstalovat celeho apache, php, nepomohlo.
Puvodne jsem mela verzi Joomla 1.0.13, zkusila jsem upgradovat na
1.0.15, teď jsem nainstalovala Joomlu 1.0.15 uplne znovu, do jineho
adresare, nechala jsem pri instalaci dropnout tabulky a prepsat databazi.
Jsem ve stavu cerstve po instalaci s nainstalovanym defaultnim obsahem a
vidim na titulni strance: There are no Items to display. A v
administratorskem rozhrani vidim spoustu clanku, ktere by se mely na
titulni strance zobrazit.

Takze jsem si vubec nepomohla.   A to i po cerstve instalaci, ktera za
normalnich  podminek na jinem serveru funguje.
php.ini mam na vsech 3 pocitacich, na kterych jsem to zkousela, stejne.

Byla bych vdecna za kazdy napad.

--Katerina