snmptrapd v. 5.2

Jan Krajdl spm na hellmachine.klfree.net
Úterý Duben 8 17:53:35 CEST 2008

Zdravim.
Mám takový malý problém - na své workstejšně jsem nainstaloval
net-snmp 5.4 a rozchodil jsem si snmptrapd společně se
snmptrapfmt. Konfigurák snmptrapd vypadá takto:

disableAuthorization yes
traphandle default /usr/sbin/snmptrapfmthdlr

Problém je, že to celé potřebuju na stroji, kde je starší net-snmp (v
5.2) a tohle tam za boha nefunguje... option disableAuthorization jsem
zakomentoval, jestli se nepletu, je to právě fičura novějšího
snmptrapd; nicméně v logu snmptrapd na tom stroji není nic, trapy se
neukládají a když si dumpnu provoz na síti, tak trapy normálně
chodí... Napadá někoho, v čem by mohl být zakopaný pes?

Předem díky,
SPM