OpenSuse 10.3 a SASL

bartko na uvtip.sk bartko na uvtip.sk
Čtvrtek Duben 10 13:37:16 CEST 2008

Pekny den Vam vsetkym.

Riesim postovy server typu: Postfix, Mysql, .....
Navodov na toto je na nete vela, ale na OpenSuse skoro ani jeden, to
ale nie je problem.

Funguje mi vsetko okrem SASL overovania mena a hesla pri odosielani
posty. V logu mam len:

postfix/smtpd[29532]: warning: SASL authentication problem: unable to
open Berkeley db /etc/sasldb2: No such file or directory

Ja ale nechem overovat podla sasldb2 ale podla mysql.
Vyzera to tak, ze nech zmenim /etc/sasl2/smtpd.conf, nikto a nic ho
neberie do uvahy.

chcem overovat cez saslauthd a tam cez imap. to mi funguje ked pustim
testsaslauthd. Ked ale skusam testovaci server a client z balika
cyrus-sasl, tak overovanie nefunguje a saslauthd v debug mode ukazuje,
ze nikto sa ho na nic nepyta.

Nemate niekto funkcnu zostavu na opensuse a vsetko z distribucnych
balickov ?

Skusal som aj prekompilovat src balicky aj s nejakymi zmenami ale
nepomohlo.

Dakujem.

dodo bartko