OpenSuse 10.3 a SASL

bartko na uvtip.sk bartko na uvtip.sk
Čtvrtek Duben 10 20:32:15 CEST 2008

On Thu, 10 Apr 2008 14:53:40 +0200 (CEST), you wrote:

>Dotaz na jyxo:
>"postfix SASL"
>
>  Mailserver - Postfix, IMAP, Maildrop a MySQL | Zdeněk Burda
>Nastavení SASL2 je v debianu v souboru /etc/postfix/sasl/smtpd.conf.
>log_level: 3 pwcheck_method: saslauthd mech_list: PLAIN LOGIN main.cf
>http://www.zdenda.com/mailserver-postfix-imap-maildrop-mysql   - Náhled
>

>Nepouziva postfix nastaveni konfigurace pro SASL z jineho souboru nez z
>vami zminovaneho /etc/sasl2/smtpd.conf ?

Dakujem, za link, ale toto samozrejme poznam. Aj som pisal autorovi,
ci nema konkretnu skusenost s Opensuse, ale odpoved neprisla ziadna.
vsetky tie navody su na ine distra ako opensuse, ale to nevadi, da sa
to vsetko podla nich nahodit, len to SASL ani za ten svet nejde tak
ako to vsade pisu. Aspon mne na opensuse nie. nasiel som jeden ani nie
navod, len vypis konfigurakov z chodiacej masiny z opensuse, ale to mi
tiez nefunguje, skratka vzdy len: "nemozem najst sasldb2" ale ze by
skusil nieco ine tak to nie.

lokacia toho suboru je podla opensuse, ale pre istotu to linkujem aj
na ine miesta, podla toho kde to zvyknu mat iny, ale kde to
predpoklada defaultne ten-ktory soft.

Ako hovorim, vsetko uz mam rozbehane, len toto nie :-(.