OpenSuse 10.3 a SASL

bartko na uvtip.sk bartko na uvtip.sk
Čtvrtek Duben 10 22:04:34 CEST 2008

On Thu, 10 Apr 2008 21:40:03 +0200 (CEST), you wrote:

>Nebezi nahodou ten postfix v chrootu?

nebezi, ale uz sa v tom pomali zacinam orientovat

prvy krat som pouzil strace

uz vidim ako tie testovacie programy funguju

testsaslauthd sa priamo pripoji na socket, posle retazec a dostane
odpoved

testovaci server si nacita svoj konfigurak a pracuje podla neho, len
zial login typu mailova adresa (aj so @) mi rozdeli na meno a domenu a
autorizovana nie je. Ale to nevadi. Zajtra sa pustim do straceovania
toho postfixu a budeme sa snazit uvidiet kam vlastne siaha a co robi.