badblocks a segmentation faul

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Duben 11 02:15:24 CEST 2008

Petr Baláš wrote:
> Hi
>
> Mam tu novy pocitac a nejak divne pada.
> badblocks /dev/sda spadne na segfault
> instalace WinXP spadne pri formatovani disku.
> Narazil nekdo na podobny problem?
> Disk nebo motherboard?
>
> Minimalne segfault od badblocks me prekvapil :-(
> MemTest86 nejakou tu hodinu bezel bez problemu.
Ja to presto tipuji na ty pameti. Zkuste treba starsi verzi MemTestu. On je
takovy zajimavy. Jedna verze vam na konkretnim zeleze pobezi bez problemu 12
hodin, druha verze (starsi) bude hlasit problem. Nebo naopak, nova verze
problem, starsi verze bez problemu. Ovsem at kterakoliv verze hlasi problem,
tak ten problem skutecne je.
Neznam duvod, ale toto je moje zkusenost s MemTestem :-)
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz