OpenVZ + Bridge a vice virtualnich eth

Pátek Duben 11 23:55:29 CEST 2008

On Mon, 7 Apr 2008, Zdenek Janis wrote:

> HW ma jen jednu sitovou kartu, kterou jsem dal do bridge a pridal
> vsechny virtualni eth. Komunikace funguje. [...]
> Pri logovani paketu na virtualnim stroji s vice eth pres iptablesy se
> vsechny pakety tvari, ze jdou z eth0 ackoliv IP je na uplne jinem eth.

Jestli jsem to dobře pochopil, tak jste z jednoho (virtuálního) stroje
zapojil několik (virtuálních) interfejsů na jeden bridge a dal jim různé
IP adresy, ano?

Musíte na těch interfejsech nastavit sysctl začínající arp_..., které
jádru vysvětlí, že je má pečlivě rozlišovat.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /