OpenSuse 10.3 a SASL

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Pondělí Duben 14 10:36:36 CEST 2008

On Fri, 11 Apr 2008 15:45:19 +0100, Pavel Benisek scripst:
> Nema Suse konfigurace nekde jinde? Neco podobneho co dela Redhat ze jsou
> v /etc/sysconfig/* odkud pak pri startu aktualizuje ty v /etc/* ?

Jenom pro upřesnění -- tohle už Redhatí distribuce (nejméně od času
vymýcení linuxconfigu, což je hodně dávno) nedělají. Naopak slyšel jsem
pomluvy, že yast tohle stále dělá. Ale podrobnosti dodají snad nějací
susácí (míněno uživatelé *suse).

Matěj

--
The content of this message is licensed under a Creative Commons
Attribution 3.0 License, Some Rights Reserved.