BASH - operátor pro regulární výrazy

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Duben 15 09:22:33 CEST 2008

> OK, díky, to je ono, kdybych se býval podíval o odstavec výš,
> možná by mě to trklo. Podle man stránek to ale musí platit
> i pro == a !=, pro tyto operátory mi to ale funguje i mezi jednoduchými
> závorkami, proto ta moje syntaxe dole.
> Jak to s tím tedy je?

Manuálová stránka k bashi je v tomto trošku zmatená -- existenci jednoduchých
závorek a to, co v nich funguje, zmiňuje úplně jinde než závorky dvojité.
Jednoduché jsou jen zkratka za zabudovaný příkaz `test' (takže jsou popsány
u něj), dvojité jsou `compound command', takže bydlí vedle (, (( a jiných
konstrukcí tohoto typu. Kapitola "CONDITIONAL EXPRESSIONS" zmiňuje obojí.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
There is no place like ~