split/preview audiosuboru

Dusan Zatkovsky msk.conf na seznam.cz
Úterý Duben 15 16:02:37 CEST 2008

DD.

Potreboval by som z mnozstva audiosuborov ( zatial len mp3 ) "vyextrahovat"
akesi ukazky - kratke niekolkosekundove useky. Momentalne to robim tak, ze
zavolam mp3splt a rozsekam kazdu skladbu na 10-sekundove useky. Z tych si
vyberiem povedzme kazdy desiaty subor, dekodujem ich do wav, spojim do
jedneho wav-u a encodujem do ogg. Tym mi vznikne niekolkosekundova skladba
nizkej kvality a malej velkosti. Nevyhodou su:

A. rychlost ( splituje sa cely subor a 99% splitov sa zahodi )
B. obmedzenost na 2 formaty ( mp3splt vie mp3 a ogg )

Tak ma napadlo, ci niekto netusite o nejakom rozumnejsom rieseni, napr.
pomocou mplayer/mencoder/vlc, kde by som mu zadal akysi "playlist" vo
forme "prehraj 1-10sec, 100-110, 200-210, atd ) a on by dokazal preskocit
neprehravane useky. Z dokumentacie mplayeru mi to nijak nevyplynulo, vlc
nepoznam.

Diky

--
Dusan