Fonty GNOME aplikací spuštěných v KDE

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Duben 15 17:07:00 CEST 2008

Zdravím,

používám KDE ve Fedoře 8.
Rozčiluje mně, že když si spustím GNOME aplikaci v KDE, tak má na můj
vkus příliš velké fonty. Nainstaloval jsem tedy gnome-control-center a
v něm jsem vyklikal, aby velikost fontů byla 8 (skutečně nepotřebuju,
aby pulse audio manager na 17'' monitoru zabíral skoro celou plochu
:-) ). Po této akci GNOME aplikace měli velikost fontů 8. Ale jen do
příštího restartu kompu/session. GNOME mají zase implicitní velikost
fontů 12. Zajímavé je ale to, že když znovu spustím
gnome-control-center, doklikám se do dialogu na změnu velikosti fontů,
tak tam je předvoleno stále těch 8 a v okamžiku, kdy se tohle ukáže,
tak se všechny GNOME aplikace přepnou na velikost fontu 8.
Poraďte prosím, co musím udělat, aby se nastavení pamatovalo i v
příští session. Žil jsem v domění, že v gnome-control-center to
nastavím, někam se něco uloží navždy a aplikace si to budou číst a
budou se podle toho řídit.
Pro zalogování používám KDM, protože používám autologon a vyklikal
jsem si ho v KDE control center.

Díky

--
S pozdravem