Fonty GNOME aplikací spuštěných v KDE

Matej Cepl mcepl na redhat.com
Úterý Duben 15 18:43:27 CEST 2008

On Tue, 15 Apr 2008 17:07:00 +0200, Tomáš Krbec
scripst:
> používám KDE ve Fedoře 8.
> Rozčiluje mně, že když si spustím GNOME aplikaci v KDE, tak má na můj
> vkus příliš velké fonty. Nainstaloval jsem tedy gnome-control-center a v
> něm jsem vyklikal, aby velikost fontů byla 8 (skutečně nepotřebuju, aby
> pulse audio manager na 17'' monitoru zabíral skoro celou plochu :-) ).

Z dávných dob, kdy jsem ještě používal KDE si pamatuji něco jako gtk-qt-
engine nebo jak se to jmenovalo, co způsobovalo, že se Gnome aplikace
chovali slušně v KDE.

Matěj

--
The content of this message is licensed under a Creative Commons
Attribution 3.0 License, Some Rights Reserved.