Re: Fonty GNOME aplikací spuštěných v KDE

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Středa Duben 16 16:39:39 CEST 2008

Príma, to by mohlo fungovat. Něco takového jsem měl na mysli.
Vyzkouším to večer.
Pohledal jsem na základě Vaší odpovědi net a našel jsem toto:

under KDE the gnome-settings-daemon mus be started: this can be done
e.g. by adding a symlink to /usr/libexec/gnome-settings-daemon from
~/.kde/Autostart (ln -s /usr/libexec/gnome-settings-daemon
~/.kde/Autostart/gnome-settings-daemon)

http://cri.ch/linux/docs/sk0017.html

Taky to tam mohli nějak RedHati zaprogramovat :-) Když už všechny
jejich utility klikací jsou v GNOME a instalátor ví, že jsem zvolil
prostředí KDE :-)))

--
S pozdravem
Tomáš Krbec