Monitoring site

Michal Krajcirovic - konference konference na kraja.net
Pátek Duben 18 14:27:46 CEST 2008

Petr Baláš wrote:

>Munin - koukam na instalaci a to je kraaasne. Ale pokud jsem to pochopil dobre,
>tak mi nezmonitoruje, zda zije nejaka jednoucelova krabicka (test pingem).
>U statusmonu nejak nevidim ze by umel ukazat historii stavu.

munin nezacne nic delat kdyz ten server zdechne. umi notifikovat, kdyz
neco prekroci nejakou definovanou hodnotu (cpu vyuziti userem, obsazeny
misto na disku, ..., daj se tam nastavit limity celkem na vsechno. treba
tady u me dole je videt, jake mam nastavene limity, pak me to zacne
otravovat na mailu:
http://proxima.kraja.cz/munin/kraja.cz/proxima.kraja.cz-df.html

historie tam neni vypsatelna primo pres statusmon, ale uklada to kazdy
stav mereni v db, takze by si na to slo dodelat nejaky frontend. mozna i
existuje, ale nevim, nepotreboval sem, nepouzivam