zmizeni dat za dva dny pri migraci mysql

Ing. Martin Hankovec martin.hankovec na ceskearchivy.cz
Pátek Duben 18 13:47:08 CEST 2008

> Zdravim,
> stala se nam takova zajimava situace a absolutne nevime proc.
> Nainstaloval jsem novy server, namountoval stary disk. Na novem serveru
> stopl mysql, otevrel /var/lib/mysql a prepsal to cele /var/lib/mysql z
> puvodniho serveru. Pak jsem jeste v /etc/mysql presunul ze stareho
> debian.cnf ci jak se ten soubor jmenuje, kde je heslo pro
> debian-sys-maint usera.
> Vysledek je, ze se NEKAM ztratily dva dny dat.
> Snad stokrat jsem presouval mysql timto zpusobem, a nikdy se mi nic
> takoveho nestalo.

> [...]

A ten stary mysql server byl v okamziku presunu dat korektne zastaveny?
Nebyla ta data presunuta z beziciho mysql?
Nemohlo to byt tim, ze by data byla v cache nekde v pameti a nebyla dobre
aktualizovana na disku?
Pokud byl zdrojovy mysql server korektne zastaven, tak uz snad, ze byl
nejaky problem s tabulkami (check/repair table)

MH