asm/io.h

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Duben 20 00:11:17 CEST 2008

Dobrý večer(noc), díky za odpovědi. Upřesním - je to Mandriva 2008 s
jádrem 2.22.9. Kernel-devel mám nainstalovaný. Někde jsem se dozvěděl,
že hlavičky jádra jsou u některých distribucí ve zdrojácích, ty ovšem
mám taky...
A co se týče build-essential, tak jsem nenašel ekvivalentní balíček pro
Mandrivu...

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.22.18-desktop-1mdv #1 SMP i686 AMD Athlon(tm) XP
3200+ GNU/Linux