Jak zastavit falesne bounce na MailScanneru ?

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pondělí Duben 21 15:09:20 CEST 2008

Zdravim,

dnes si na mne spammeri zasedli, protoze moji adresu podstrcili jako
odesilatele do velkeho mnozstvi svych mailu a tak me zaplavily desitky
bounce zprav. Mam tu MailScanner ale ten chybne (falesne) bounce neodhali.

Napadla mne moznost jejich detekce - obvykle je v bounce mailu bud v textu
nebo v priloze obsazeny opis zahlavi nedoruceneho mailu (nekdy tam je
prilozeny mail cely) a tam je IP adresa (Received:) odkud puvodni mail
prisel. Mohl bych tedy predpokladat, ze pokud nebude bounce mail v textu
nebo v priloze obsahovat adresu "meho" serveru, jedna se skoro urcite o
dusledek podvrhu a muzu ho zahodit.

Nema tahle uvaha nejakou chybu ? Pokud ne, nevite o jiz hotovem vhodnem
reseni ? Nebo nedokazete alespon poradit, jak takovy doplnek MailScanneru
vytvorit, abych nemusel studovat cely kod ?

Diky

M. Vancl