specialni tlacitka na notebooku (volume up, volume down)

Petr Vejsada vejsp na svoboda.cz
Úterý Duben 22 12:03:54 CEST 2008

tv na fuzzy.cz wrote:

> na notebooku (Dell D810) mi zniceho nic v KDE prestala fungovat tlacitka
> na ovladani zvukoveho vystupu (hlasitosti) - puvodne po nainstalovani
> fungovala 'off the box' tj. bez jakehokoliv meho zasahu. Pri stisknuti se
> uprostred na obrazovce objevilo male okenko s indikaci hlasitosti.

zkus dat prava 666 na /dev/nvram. Mam sice ThinkPad, ale uzivatel zalogovany
do Kde musi mit rw na toto zarizeni, aby ta tlacitka fungovala jak maji. +
nvram podpora v kernelu, samozrejme.

--
Zdraví
Petr Vejsada, správce svoboda.cz