Jednoduchy mailinglist?

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Duben 22 15:55:19 CEST 2008

Dobrý den,

> No já si myslím, že u mailinglistu je to hodně špatně. Když jsem teď dal
> reply na tuto zprávu, tak dojde na linux na linux.cz a ne na mj na ucw.cz, jak by
> se to chovalo při použití aliases...

tak se kupodivu většina velkých mailing-listů (třeba LKML) chová a jejich
účastníci jsou přesvědčeni, že je to tak optimální. Většina mailových klientů
totiž umí group-reply, které správně odpoví jak odesilateli, tak do listu,
zatímco odpovídat soukromě jen odesilateli (což je často potřeba), když má
zpráva Reply-To, nebývá snadné.

Ovšem de gustibus non est disputandum, jak by pravil klasik.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares                          <mj na ucw.cz>   http://mj.ucw.cz/
A jury consists of 12 persons chosen to decide who has the better lawyer.