vmware esx a zakladani novych virtualstroju pres konzoli

Michal Krajcirovic konference na kraja.net
Neděle Duben 27 22:30:47 CEST 2008

jeste si dovolim update, aby se tu do me nekdo nenavazel - nejake
skripty jsem vyguglil, ale ptam se hlavne na osobni zkusenost s nejakymi
konkretnimi skripty, ci pripadne nejake hodne rozumne howto, podle
ktereho si je napisu bez problemu sam. tak aby me nekdo nenadaval, ze
neumim guglit :-)
diky,
@kraja