ntpd dilema

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Pondělí Duben 28 09:26:25 CEST 2008

Dne 25 Duben 2008, 09:39, Milan BERKA napsal(a):
> Jo, jo - Fedora, taky to tak nějak řeším - dobré je nastavovat nějakou
> náhodnou minutu - synchronizaci dělám 1x denně podle crontabu a
> rozcházím se tak o max 8 skund. Dělat to častěji mi nepřipadá potřebné.

Tady se ovsem nejedna o synchornizaci, ale o nastavovani casu. U me
specielne jednou kvuli tomtuto nenastartoval jedna cron uloha... A skokove
nastavovani casu velmi spatne rozchazi Xka.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...