samba problem s kopirovanim ....

Jan ' Kozo ' Vajda Jan.Vajda na somi.sk
Pondělí Duben 28 09:14:09 CEST 2008

Zdravim ..

mam problem na sambe pri kopirovani suborov suborov do samby ..

mam dva neprekryvajuce sa disky (U:, J:) na spolocnom systemovom zvazku
v linuxe .. pri kopirovani suborov sa mi stava (a stale castejsie), ze
subor sa prekopiruje nespravne (neda sa otvorit, nesedia prava a pod) ..

google ma stale navadza k informacii, ze ide o nejaky problem na
sietovej urovni .. v logoch nachadzam informacie: The specified network
name is no longer available", alebo   "write_data: write failure in
writing to client 192.168.17.229. Error Connection reset by peer"

skusal som obmedzenie portov len na 139 ci 445
	smb ports = 445 139

skusal som pokusy s
	socket options = SO_RCVBUF=8192 SO_SNDBUF=8192

aj s
	write  cache  size = 262144

nic z toho mi zatial neprinieslo uspech .. skusam uz metodou P/O, cize
skusam uz naozaj uplne vsetko (zatial neuspesne)

Zaujimave je, ze problem sa zvycajne vyskytuje v pripade, ze koppirujem
z windows stroja medzi diskami U: a J: priamo. Pokial kopirujem cez
lokalny pocitac (.tj U: -> desktop, desktop -> J:), tak sa chyba
neprejavuje (teda zatial sa prejavila raz, ale to mohlo byt aj niecim
inym v ramci pokusov)

Stretli ste sa s tym niekto a ako ste to riesili ?
Dakujem za pripadnu pomoc ....

identifikacia systemu:
OS: CentOS release 5 (Final)
Samba: 3.0.25b-1.el5_1.4
Autorizacia systemu ide cez AD a domenu na susednom (W2003) serveri ..

--
Ing. Jan Vajda
SOMI systems a.s.