cekani na vlozeni media

Petr Gajdusek gajdusek.petr na centrum.cz
Pondělí Duben 28 17:05:38 CEST 2008

Dobrý den, napadá mě opakované volání dvd+rw-mediainfo (na Debianu v
balíčku dvd+rw-mediainfo) a kontrolovat, zda v jeho výstupu nebude "Disc
status: blank".

while [ "$(dvd+rw-mediainfo /dev/cdrom 2>/dev/null| gawk '/Disc status:/
{print $3}')" != "blank" ]; do sleep 1; done

Petr Gajdůšek