distribuce co nabootuje a pak bezi z ramdisku

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Pátek Srpen 1 01:47:44 CEST 2008

Petr Baláš wrote:
> Zdravim
>
> Mam tu notebook ThinkPad X40 s mrtvym diskem.
> Bohuzel je tam disk 1,8 palce takze bud nesehnatelny nebo
> za silene penize. Pameti je v notebooku dost takze
> me napadla varianta:
> notebook nabootuje (bud ze site nebo z flashdisku)

No to vas napadlo spravne, jen je treba se popidit po flashdisku s IDE
konektorem. Vim, ze se to urcite vyrabi pro klasicke IDE disky 3.5 a 2.5
palce. Nejvetsi soucastka na celem tomto flashdisku je vlastne ten IDE
konektor.
Disk 1.8" jsem jeste nevidel, tak nevim, jaky ma konektor. Ale snad se to taky
vyrabi.
--
Petr
Skype: callto://fidokomik