Re: Problém s instalací Grubu

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Pondělí Srpen 4 01:03:38 CEST 2008

Tomáš Koželuh wrote:
> Ahoj, mám problém s instalací Grubu, tipuju, že mu vadí, že začátek
> partition je až někde na 140GB.

Muj nazor berte trochu s rezervou ;-) Ja bych tohle nikdy neudelal, protoze
boot sektor by _mel_ byt nekde hodne na zacatku, nejlepe na nulte stope. Uz
treba proto, ze BIOS nemusi spravne rozeznat velikost disku, nebo proto, ze
ten disk muzu dat do jineho pocitace a on mi tam bude bootovat.
Co vas vedlo k tomuto neuvazenemu kroku?
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz