Paralelni port pres USB?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Srpen 8 16:33:11 CEST 2008

[ odpovidam na vic mailu zaraz ]

Slavek Banko wrote:
: Co jsem zatím měl v ruce, tak se po připojení kabelu objeví usblp a jede.

	Tiskarna je HP LJ6P.

Tomáš Koželuh wrote:
: Nejdřív bych si ověřil, že ta deska nemá vůbec LPT (často je
: vyvedený na desce ve formě pinů),

	Uvidim co za desku mi nabidne dodavatel - jsou tam jeste nejaka
dalsi omezeni z me strany, takze mozna nebude mit ani vyvody.

: pak bych si ověřil, jestli nemá
: cenu koupit novou tiskárnu

	Nema. Tak kvalitni laserovku asi za podobne penize asi nesezenu.

Jan Cervenka wrote:
: pozor - neni to vetsinou paralelni port, ale usb 2 canon na tiskarnu.

	Jo, jasne. Ne canon (to je prave ten paralelni port), ale Centronics.

: asi bude zalezet na pouzutem chipu na prevodniku, pokud by to nevyslo, za
: podobne penize se daji koupit sitove printservery, ktere paralelni port maji
: a navic ziskate sitovou tiskarnu.

	Tak jako uplne podobne penize to nejsou. Nejlevnejsi usb-to-centronics
jsem videl za nejakych 285, nejlevnejsi printserver za nejakych 1100.

: ps: vetsina MB, co montuji paralelni port ma.

	OK, necham si poradit, treba fakt nejaka existuje. Moje pozadavky
jsou: socket AM2+ (cipset AMD 790FX, podpora 140W procesoru) tak aby se tam
zaroven vesly dve PCI karty a dve PCIe x16 grafiky (pozor, obvykle zaberou
vic nez jeden slot kvuli chladici), gigabitova sitovka (pokud mozno ne
Realtek), 8+ SATA portu (aspon 4, lepe 6 vzadu), 1 P-ATA.

Miroslav Pragl wrote:
: Pokud chces OPRAVDOVY lpt asi bez do Prolific nebo podobneho PCI chipsetu
: (2xS+1xP)

	Nemam volny PCI slot (viz vyse).

Miroslav Pragl wrote:
: funguji jako "USB printer class" nebo jak se to jmenuje. Takze JEN NA TISK,
: ale pro ten naprosto OOB

	OK, asi to zkusim. Ty tri stovky penez asi neni tak moc.

-Y.

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |