Linuxovy VoIP (ne)projde pres O2 router

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Srpen 13 17:00:48 CEST 2008

Dobry den,

On Wed, Aug 13, 2008 at 03:39:45PM +0200, Libor Chocholaty wrote:
> No to je teda masakr, to je jasne, ze SIP phone nepokracuje v
> autorizaci, kdyz dostane 401 s jinym Call-ID.

Volal jsem na telecom. Pripraven prezit opravdu hodne jsem se dozvedel,
ze oni nic nemeni, za nic nemuzou a jestli funguje internet funguje vse.
Nakonec me predali technikovi, ktery mi zavolal ze soukromeho telefonu
na muj mobil a potvrdil, ze Zyxel masakruje SIP pakety (jak se to vypina
nevedel). Pry muzeme stavajici zarizeni poslat zpet a vyzadat si jiny
typ. Po dobu reklamace bez internetu. Nejslibneji vypada zasah telnetem
http://www.zyxel.de/web/faq.php?x=&mod_id=2&root=38&id=267
http://www.telefonujeme.cz/about4764.html

Dam vedet ve stredu az tam pojedu,

Kdyby nekoho napadlo, jak ten router osalit, sem s tim!
-- Dalibor Straka