MSI Star Key 2.0 V2, PAN a tuhnuti spojeni

Opty opty77 na gmail.com
Čtvrtek Srpen 14 22:57:42 CEST 2008

Dobry den,

koupil jsem si $SUBJ na zaklade
http://www.abclinuxu.cz/hardware/prislusenstvi/bluetooth/usb-adaptery/msi-star-key-2.0-v2,
abych se z Nokie N810 dostal pres PC na internet. Po sparovani Nokie a
$SUBJ a naslednem vytvoreni PAN (Personal Area Network) se vytvori
funkcni spojeni. Dokud si jen tak pingam sem a tam, tak se zadne
problemy nekonaji, ale jakmile zacnu pouzivat SSH nebo web, tak po
urcite dobe (maximalne nekolik minut) spojeni vytuhne a pak uz ani
ping nefunguje (Destination host unreachable).

Adapter jsem zkousel i ve Windows XP SP2 (pomoci software Bluesoleil,
funguje mi pouze bridge), kde se mi zatim nepodarilo spojeni "shodit".

Testovano na:
Slackware 12.1 (jadra 2.6.24.5 SMP i non-SMP a 2.6.26.2, bluez-hcidump
1.41, bluez-libs 3.26, bluez-utils 3.26, novejsi verze bluez-*
zkompilovane ze zdrojovych kodu mi nejak nefungovaly)
Debian unstable (jadra 2.6.22-3 a 2.6.26-1, bluez-hcidump 1.42,
libbluetooth2 3.36, bluez-utils 3.36)

Strycek Google rika, ze pouzity chip (ISSC) asi neni to prave orechove
pro Linux a pro bezproblemovy chod doporucuje BT adapter s chipem od
CSR, coz jsem bohuzel nasel az po koupi a objeveni problemu. :-(

Pokud nekdo vlastni tento adapter a funguje mu bez problemu (hlavne
PAN), pripadne adapter nevlastni, ale vi nebo alespon tusi, kde je
problem, necht se prosim ozve, detaily (nastaveni aj.) na pozadani
dodam. :-)

Hezky den,
Opty