Samba s kosem

Milan krata.milan na seznam.cz
Pátek Srpen 15 08:06:24 CEST 2008

Da se rici, ze vfs konfiguraci mam stejnouakorat jeste pouzivam
recycle: exclude =
?~$*,~$*,*.tmp,*.temp,*.err,*.obj,~$*,*.pgp,*.asc,*.pkr,*.skr,*.[Ll]og*
recycle: excludedir = tmp|temp|chache|profile|PGP|/proc|/lost+found

Verzi samby mam 3.0.28a a pouzivam ubuntu.

Presto se chova jak jsem popsal drive
Milan