Linuxáci na Arrakis

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Srpen 16 21:16:56 CEST 2008

Zdravím všechny, nenašel by se mezi přítomnými někdo, kdo hraje dnes již
obstarožní, ale stále nepřekonanou hru Dune 2000? Už delší dobu funguje
ve Wine výborně i s videosekvencemi, ale mám zásadní problém.
Po splnění první mise by se mělo objevit video s informacemi k další
misi, ale místo toho se opět dostanu na prvotní mapu a můžu hrát první
misi znova. Prostě druhá mise nenaskočí. Stejný problém je u všech tří
rodů, za které lze hrát.
Na stránkách Wine doporučují stáhnout uložené mise z webu a prý to
funguje. U mě to je ale druhý problém-nemůžu načíst uloženou hru.
Sejvnutí funguje, ale nenačtu ani svoji, ani cizí...
Zde stránka Wine, kde jsem se ptal, ale zatím žádná reakce:
http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=version&iId=3778

Díky za jakoukoliv pomoc.

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.22.19-desktop-2mdv #1 SMP x86_64 AMD Phenom(tm)
8750 Triple-Core Processor GNU/Linux