Umount

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 21 15:34:08 CEST 2008

Dne čt 21. srpna 2008 15:18 Martin Šanda napsal(a):
> Dne čt 21. srpna 2008 Martin Špirk napsal(a):
> ->
> -> Pekny den,
> ->
> -> nevite nekdo jak v shellu odmountovat automaticky pripojene zarizeni
>  (napr. -> flash)? Starsi linuxy modifikovaly /etc/fstab s parametrem
> 'user',
>
> Možná blbá otázka: Je to nutné?

Obavam se ze v pripade zapisu dat ano. Neni to tak davno co jsem si flashku
naboril...:-) Nevim presne cim jsem si to zaslouzil, ale prepokladam ze jsem
na to odpojeni nekdy zapomel.

> Automount by měl počítat s tím, že po zápisu na flash může být jednotka
> vyjmuta. To, že opustíte dotyčný adresář by měl být dostatečný signál k
> zápisu dat.

No on to asi neni automount co se v distribucich pouziva jako vychozi hotplug
system. Tedy aspon myslim, ze automount je neco jineho nez ten soucasny
udev+hotplug+dbus+cosi-kit mismas :-).