HP LJ 1100

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Čtvrtek Srpen 21 18:11:14 CEST 2008

Tomáš Koželuh píše v Út 19. 08. 2008 v 12:22 +0200:
> Já na LJ1100 snad tisknu přes nějakej univerzální driver, tipoval bych to na
> PCL5.

Takže po vyzkoušení všeho možného i nemožného jsem tu tiskárnu připojil
k jinému stroji, kde začala ihned bezchybně tisknout. Tak jsem ji vrátil
zpět k původnímu serveru a v jeho BIOSu jsem změnil nastavení
paralelního portu z "ECP+EPP" (DMA 3 IRQ 7 0x378) na pouhé "EPP" (IRQ 5
0x278) a ta tiskárna začala ihned normálně tisknout!

S něčím takovým jsem se ještě nesetkal... 2 měsíce pokusů a nakonec
takovéhle (roz(h))řešení.

Petr