OpenSuSe - poradi interfacu

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pátek Srpen 22 08:12:44 CEST 2008

Za běhu tj. bez rebootu se to stane tezko :-)
Zkuste moduly karet zavádět co nejdříve a v definovaném pořadí. V RH na
to býval soubor /etc/modules.conf nebo /etc/conf.modules. Současný stav
u RH-like distribucí bohužel neznám. Víc by vám měl říci man
modules.conf nebo někdo, kdo zde tato distra používá.
Láďa