freeradius+peap+mschapv2

Sobota Srpen 23 21:54:25 CEST 2008

On Fri, 22 Aug 2008, Petr Safrata wrote:

> ma nekdo zkusenosti s freeradius+peap+mschapv2 suplicant winxpSP3
> Nefunguje mi overeni peap+mschapv2 a nenapada me kde je bota.

Začátek té konverzace vypadá zdravě, ale zdá se, že míč zůstane na straně
suplikanta, který už nepřihraje zpátky.

Zkuste to projet programem eapol_test (myslím, že je přibalený
k wpa_supplicantovi), ten není uživatelsky přívětivý, a tak když se mu
nebude na zprávě od autentizačního serveru něco líbit, tak Vám to řekne.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /