Potíže s disketovkou

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Neděle Srpen 24 23:50:03 CEST 2008

Zdravím všechny, mám nějaké podivné potíže s disketovkou. Připojím ji
normálně, smažu soubor taky normálně, ale když tak chci něco
nakopírovat, Krusader mi sice ukáže, že tam soubory jsou, ale didoda na
mechanice už nepřestane svítit a mechanika nedá odpojit. Pomůže jen
restart. A soubor tam potom není.
Hardwarový problém by to být neměl. Začalo se to objevovat asi po nové
instalaci, kdy jsem prováděl nějaké více či méně chytré změny...
Fstab:
/dev/sda2 / ext3 relatime 1 1
/dev/sda4 /boot ext2 relatime 1 2
/dev/sda7 /home ext3 relatime 1 2
/dev/cdrom /media/dvd auto umask=0022,users,iocharset=utf8,noauto,exec 0 0
/dev/sdf /media/flash auto noauto,user,rw,umask=0 0 0
/dev/fd0 /media/floppy auto umask=0,user,iocharset=utf8,noauto 0 0
/dev/sda5 /media/sda2 ext3 relatime 1 2
/dev/sda1 /media/win vfat umask=0022,iocharset=utf8 0 0
none /proc proc defaults 0 0
none /tmp tmpfs defaults 0 0

Mandriva 2008 x86-64

Jo a ještě: pípá mi při tom zvuk, při hře nebo u videa. Že je to důležité?

Díky všem.

--
S pozdravem
Jan Reznicek

Linux mandriva-hal 2.6.22.19-desktop-2mdv #1 SMP x86_64 AMD Phenom(tm)
8750 Triple-Core Processor GNU/Linux