WOL budik

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pondělí Srpen 25 14:22:26 CEST 2008

Dalibor Toman píše v Po 25. 08. 2008 v 14:13 +0200:

> pokud konektivita je fyzicky funkcni i ve vypnutem stavu stroje pak
>
> http://www.remotewakeup.com/en/index.php

Moje chyba, na zacatku jsem dal naprosto nedostatecne informace o me
domaci siti:

Internet prijde domu pres nejaky modem do VoIP krabicky SPA3102, ktera
je zaroven routerem a dela maskaradu domaci siti. Ten SPA3102 umi
protunelovat porty dovnitr site na privatni adresy tech vypnutych
pocitacu, ale mel jsem za to, ze WOL paket tim routerem neprotlacim.
Pokud se mylim, je cele tohle vlakno zbytecne.

Petr