WOL budik

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Úterý Srpen 26 06:35:19 CEST 2008

On Mon, 25 Aug 2008, Petr Stehlík wrote:
> [...]
Ale houby, vzbudit dokazu i z dalky pingem se spravnyma parametrama.
Chce to ale jednu vec - posledni router pred buzenym zarizenim MUSI mit
v arp tabulce nastavenou staticky MAC adresu k IP adrese.
Melo by to jit i na broadcast, ale kdyz jsem to zkousel, tak
se mi nedarilo.
A ta IP adresa musi byt routovatelna.

Priklad:
root na nekde:~# /sbin/arp -s xxx.xxx.xxx.70 00:XX:4C:XX:XX:A1

Pak mi staci odjinud poslat ping s timto:
MAC="00:XX:4C:XX:XX:A1"
FILL=`echo ${MAC} | sed 's/[:.-]//g'`
IP_ADDR="xxx.xxx.xxx.70"
ping -c 10 -p ${FILL} -s 112 -v ${IP_ADDR}

                              Karel Dudasek