informacie z logu postfixu

Kilian Igor Igor.Kilian na spp.sk
Čtvrtek Srpen 28 11:14:16 CEST 2008

Vsetkym prajem pekny den.

Mam z logu postfixu vytiahnut informacie
Datum, cas, odosielatel, prijimatel

Existuje nejaky skript, ktory by to vedel vytiahnut? Problem mam v tom,
ze odosielatel je vacsinou jeden, ale adresatov je niekedy vela.
Na statistiky pouzivam pflogsumm, ale ten mi pre toto nepomoze. Volakedy
som si robil perlovy skript pre sendmail, ale viem, ze mal som v nom
nevyrieseny pripad s viacerymi prijimatelmi co vtedy nevadilo. Teraz mam
takych pripadov vela a tie informacie musim ziskat korektne vsetky.
Priznavam sa, ze sa mi do pisania skriptu moc nechce. Ak nieco take
poznate napiste.

Dakujem

Igor