CUPS bez UTF

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Srpen 28 12:49:00 CEST 2008

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo řešil funkčnost CUPS 1.3.x bez UTF?
Mně to prostě nefungovalo, když jsem pátral na internetu, tak jsem narazil
na to, že od 1.3 podporuje CUPS pouze UTF. Chovalo se to tak, že z webovýho
rozhranní jsem zkušební stránku vytisknul, ale z Windows nic, ta stránka
dokonce nebyla ani ve frontě. Když jsem downgradoval na 1.2.12, tak můžu z
Windows tisknout normálně. Asi to tak nechám, ale kdyby někdo tušil, jak to
případně vyřešit, zase klidně upgradnu.

PS: Někdo tady před časem poptával, jak funguje redukce USB -> LPT, můžu
říct, že funguje bez problémů, přes lsusb vidím toto: "Bus 002 Device 002:
ID 067b:2305 Prolific Technology, Inc. PL2305 Parallel Port" a CUPS si pak
sám tiskárnu na USB nadetekoval takto: "usb://HP/LaserJet%201100". Je to
úplně obyčejná redukce, takže bych řekl, že většina jich bude fungovat bez
potíží...