madwifi a problemy s STP

Richard Svec richard.svec na ecce.sk
Čtvrtek Srpen 28 12:26:46 CEST 2008

Hello,

> a ty Wifi karty jsou opravdu schopny bridgeovani? tj prenesou packety
> s vice MAC aniz by MAC menily?

Pohladam v dokumentacii ak sa nieco blizsie podari najst.  V kazdom
pripade som ale rovnaky problem nasimuloval na zariadeniach Compex
WP54AG ktory je osadeny rovnakou minipci wifinou a tam STP fungovalo.

> linux jako wifi bridge nepouzivam - ale obecne je problem s
> bridgeovanim skrze wifi. Mozna bude potreba nejaky ten  ethernet over
> ip tunnel apod.

Ano mam pripravene nahradne riesenie - etherip vid:
http://www.zlug.org/~joro/projects  Pokial tlacim wifi traffic skrze
tento tunnel, tak sa to chova OK.  Lepsie by ale bolo to riesit bez
tunela :-)

--

Richard Svec
ecce s.r.o.