Spořič obrazovky

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Čtvrtek Srpen 28 13:00:33 CEST 2008

Zdravim,

Tomáš Krbec napsal(a):

> Tak tak, jedině vypnutý monitor. Pamatuju si z dávných časů, kdy
> sloužil jeden počítač jako SQL server a zároveň i jako workstation.
> Měl nějakou děsně pitomou videokartu, ale obsluha si nastavila
> suprčupr opengl 3D spořič. CPU utilizace byla 100% od spořiče a na nic
> jinýho ten komp už síly neměl. Takže potom volali, že je ta databáze
> nějaká pomalá. No trvalo to dost dlouho, než jsme tohle odhalili,
> protože když jsme k tomu přišli, tak to chodilo normálně (překvapivě
> :-) )

neodpustim si take jednu "uzivatelskou zkusenost" a omlouvam se za OT :)
Jednou nam volala vydesena uzivatelka, ze ji asi hori pocitac at hned
prijdeme. No tak jsem tam letel, v kancelari zapach, zalehl jsem tedy k
pocitaci pod stolem a zacal ochuchavat...nebudu to natahovat...nakonec
se ukazalo, ze o patro nize delnici opalovali stary lak z oken :) Toz tak...

Duda